مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 15:062016-05-24پزشكي

دومین همایش ملی مطالعات میکروسکوپی در شیراز برگزار شد


دومین همایش ملی مطالعات میکروسکوپی با حضور اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور در شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، پیش از ظهر امروز دومین همایش ملی مطالعات میکروسکوپی با حضور اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور در شیراز برگزار شد.

محمدهادی ایمانیه، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این همایش اظهار داشت: 80 درصد از مرگ و میرها در کشور ناشی از بیماری های غیرواگیر است.

وی با اشاره به اهمیت مطالعات سلولی در درمان بیماری ها گفت: مطالعات سلولی علاوه بر نزدیک کردن پزشکان و دانشمندان به درمان های بالینی نوعی معرفت، انسان شناسی و خدا شناسی را نیز تقویت می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: اینکه دانشمندان به این موضوع برسند که یک بیماری می تواند راه های درمان مختلف داشته باشد یک ایده جالب و مفید در علوم پزشکی است که پرداختن به آن افق جدیدی را فرا روی دانشمندان می گشاید.

وی خاطرنشان کرد: مطالعات میکروسکوپی و در راس آن استریولوژی این امکان را برای دانشمندان علوم پزشکی فراهم کرده و شیراز دراین زمینه جایگاه مناسبی دارد.

علی رفعتی، رییس دومین همایش مطالعات میکروسکوپی نیز گفت: پژوهشگران در علوم پزشکی باید به سمت کشف حقیقت و یافتن سئوالاتی باشند که ریشه همه آنها در مطالعات سلولی نهفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش ملی مطالعات میکروسکوپی در شیراز برگزار شد

دومین همایش ملی مطالعات میکروسکوپی در شیراز برگزار شد