مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 14:552016-05-24فرهنگي

توریسم عشایری فرصتی برای کارآفرینی در ایلام


رییس گروه تبلیغات و بازاریابی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: استان ایلام در آینده ای نزدیک به یکی از مقاصد گردشگری عشایری تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، امین نظریان اظهار کرد: باید توسعه گردشگری عشایری در اولویت کار میراث فرهنگی قرار گیرد، چون زندگی عشایری و کوچ در این منطقه بسیاری از سنن و ارزش های اصیل ایرانی را حفظ کرده است.

وی ادامه داد: وجود عشایر و نحوه زندگی، هم چون عکس هایی با جذابیت بی حد و حصر و زیبایی خیره کننده در آلبوم طبیعت، چشم هر بیننده ای را می نوازد و بستری مناسب را برای گردشگری فراهم می کند هم چنین نوع زندگی کوچ نشینی که ایلات و عشایر را به عنوان دیدنی ترین جاذبه عصر تکنولوژی مطرح کرده از بزرگ ترین جاذبه های گردشگری فرهنگی در عصر حاضر است.

رییس گروه تبلیغات و بازاریابی گفت: یکی از دغدغه های جهان در هزاره سوم با توجه به افزایش جمعیت مسأله اشتغال سبز و پایدار است تا ضمن تأمین امنیت شغلی در راستای بهره وری پایدارگرا عمل کند.

نظریان خاطرنشان کرد: کارشناسان گردشگری اعتقاد دارند به ازای هر گردشگر ورودی 4 تا 10 شغل مستقیم در مقصد ایجاد می شود که با احتساب شغل های ایجادشده در بخش های تولیدی و خدماتی برای هر گردشگر این رقم به 15 تا 18 نفر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توریسم عشایری فرصتی برای کارآفرینی در ایلام

توریسم عشایری فرصتی برای کارآفرینی در ایلام