مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 14:262016-05-24دانش

دانشجویان در تداوم توسعه علم کشور نقش آفرینی کنند


معاون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه بیرجند نگین شرق کشور است گفت: دانشجویان باید در تداوم توسعه علم کشور نقش آفرینی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بیرجند، محمد روشن ظهر امروز در همایش چهلمین سالگرد دانشگاه بیرجند اظهار داشت: امروز نهادهایی که در 4 سال پیش باربر شدند به بلوغ 40 سالگی خود رسیده اند.

وی با اشاره به اینکه امر آموزش کلاسیک در تهران، بیرجند و تبریز آغاز شده افزود: با توجه به اقتضای وضعیت فرهنگی این استان می تواند رکورد اولین ها را در حوزه علم بشکند و مرزهای دانش را در نوردد.

معاون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه امروز تکریم خادمان علم و تکریم علم و عالم است بیان کرد: در جامعه ای که عالم به سطح نشیند آن جامعه به رستگاری می رسد.

روشن با اشاره به اینکه علم نوری است که اگر از زاویه مناسب تابیده شود فرا روی انسان را روشن می کند تصریح کرد: علم باید در خدمت تعالی انسان باشد همچنین علم وجه تمایز انسان از سایر مخلوقات است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه و حوزه معبد انسان می شود و معلم عابد این معبد است.

در این جلسه متن پیام محمدفرهادی وزیر علوم و تحقیقات و فناوری توسط دکتر روشن قرائت شد که در آن آمده بود: افتخار دارم به عنوان وزیر علوم و تحقیقات و فناوری 40 سالگی دانشگاه بیرجند را به اساتید، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان در تداوم توسعه علم کشور نقش آفرینی کنند

دانشجویان در تداوم توسعه علم کشور نقش آفرینی کنند