مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 12:552016-05-24سياسي

65 درصد ورودی زندان های استان مرکزی کم سواد یا بیسوادند


معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی بر بکارگیری ظرفیت سمن ها در ریشه کنی بی سوادی و کم سوادی در استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- شکرالله حسن بیگی در اولین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان مرکزی ضمن تاکید بر حساسیت پیگیری امورات سوادآموزی و الزام به برگزاری جلسات شورای پشتیبانی هر دو هفته یک بار طی سال های گذشته، اظهار کرد: همان حساسیت سال های گذشته می بایست در مسئولین باشد و این دغدغه را داشته باشیم که در استان مرکزی کم سواد و بی سواد نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه 65 درصد از ورودی های به زندان کم سواد یا بی سواد هستند، عنوان کرد: آمار کاملا گویاست و وظایف را برای ما مشخص کرده است.

حسن بیگی عنوان کرد: در هر فصل که جلسات شورای پشتیبانی برگزار می شود باید موضوعات و مشکلات مرتبط با حوزه سوادآموزی پیگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: از شهرستان هایی که در این راستا تلاش کرده اند و جلسات شورای پشتیبانی سوادآموزی را برگزار کرده اند باید تقدیر کرد.

وی بیان کرد: در رابطه با ایجاد انگیزه در سوادآموزان تفاهم نامه ای با صدا و سیما منعقد شود تا این سازمان با روش های خاص خود این انگیزه را در افراد بی سواد یا کم سواد ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد ورودی زندان های استان مرکزی کم سواد یا بیسوادند

65 درصد ورودی زندان های استان مرکزی کم سواد یا بیسوادند