مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 12:362016-05-24حوادث

470 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در استان مرکزی کشف و ضبط شد


در راستای تداوم طرح های مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدرنیروی انتظامی، در عملیات های پلیس استان مرکزی 470 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

- سرهنگ کیومرث عزیزی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اراک"، با اشاره به کشف مواد مخدر در استان مرکزی اظهار داشت: یکی از اولویت های که نیروی انتظامی استان مرکزی در سال جدید در راس امور و وظایف خود قرار داده، مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر است.

وی افزود: ماموران انتظامی استان در راستای تداوم طرح های مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر، در تحقیقات کارشناسانه خود از جابجایی یک محموله بزرگ موادمخدر از محورهای مواصلاتی استان مطلع شده و برنامه ریزی های لازم در راستای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در این عملیات ماموران انتظامی استان موفق شدند خودروی کامیون بونکردار حامل مواد مخدر شناسایی و متوقف کنند.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: پس از توقیف خودرو در بازرسی های انجام شده از آن مقدار 470 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک که در داخل بونکر خودرو به شکل ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف و ضبط شد و در این عملیات دو نفر را دستگیر و دو دستگاه وسیله نقلیه نیز از آنان توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

470 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در استان مرکزی کشف و ضبط شد

470 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در استان مرکزی کشف و ضبط شد