مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 11:152016-05-24اقتصادي

زیر کشت رفتن 3000 هکتار از اراضی بایر اشتهارد


فرماندار اشتهارد از طرح انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب کرج به این شهرستان خبر داد و گفت: اگر این طرح اجرایی شود حدود 3000 هکتار از اراضی اشتهارد قابل کشت می شود.

- ابوالفضل اینانلو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه البرز، با اشاره به مشکلاتی که در سال های اخیر گریبانگیر بخش صنعت شده است، گفت: فرمانداری اشتهارد در نظر دارد یک کارگروه به منظور حمایت از صنعت این شهرستان و بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان در بخش های مختلف تشکیل دهد.

وی برطرف کردن مشکلات کارگری کار فرمایی، مشکلات مالیاتی، بیمه و بانکی را از اولویت های این کارگروه برشمرد و افزود: برنامه دیگر فرمانداری ساماندهی و مکانیزه کردن اراضی کشاورزی از طریق ایجاد شهرک کشاورزی با همکاری جهاد کشاورزی است.

فرماندار اشتهارد در ادامه از فاضلاب شهری به عنوان یک فرصت برای توسعه یاد کرد و افزود: طرح انتقال پساب تصفیه شده فاضلاب کرج به اشتهارد در دستور کار قرار دارد و در صورتی که به نتیجه نهایی برسد بیش از 3000 از اراضی بایر اشتهارد قابل کشت می شود.

اینانلو از پیشرفت 80 درصدی آب شیرین کن اشتهارد خبر داد و یادآور شد: تابستان امسال و هم زمان با هفته دولت این پروژه به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر کشت رفتن 3000 هکتار از اراضی بایر اشتهارد

زیر کشت رفتن 3000 هکتار از اراضی بایر اشتهارد