مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 11:102016-05-24سياسي

شورای فرهنگ عمومی استان ها برای مقابله با آسیب های اجتماعی راهکار بدهند


بررسی وضعیت آسیب های اجتماعی در جامعه از وظایف شورای فرهنگ عمومی است که دستگاه های متولی این بخش نیز نباید موازی کاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، حجت الاسلام و المسلمین حسین شاهمرادی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام، اظهار کرد: کارشناسان متخصص در استان ها باید مشکلات و معضلات هر استان را دقیق بررسی کرده و با طرح مسائل در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان با اخذ تصمیمات اثربخش در جهت حل این مشکلات تلاش کنند.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی باید راهکارهای آموزشی و مشاوره ای ارائه دهد، افزود: این شورا وظیفه عام نسبت به فرهنگ دارد و نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مسئول اجرای مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی هستند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور اضافه کرد: در جامعه کنونی برخی از تغییرات به سمت سبک زندگی غربی کشیده می شود و داشته های ما را از بین می برد که از جمله وظایف شورای فرهنگ عمومی مبارزه با این وضعیت است.

شاهمرادی با اشاره به اینکه ذکر عملیات آزادسازی مهران در ضمیمه تقویم رسمی کشورمان درج شده است، عنوان کرد: باید با این موضوع که ایلام رتبه اول خودکشی در کشور را دارد مقابله کنید چرا که خودکشی به این شدت که ذکر می شود در این استان وجود ندارد و در همین راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگ عمومی استان ها برای مقابله با آسیب های اجتماعی راهکار بدهند

شورای فرهنگ عمومی استان ها برای مقابله با آسیب های اجتماعی راهکار بدهند