مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 11:002016-05-24بين الملل

حضور گردشگران خارجی در جشن های نیمه شعبان دارالعباده


مسئول دبیرخانه بین المللی «یزد، حسینیه ایران» از حضور پرشور گردشگران کشورهایی هم چون آلمان، فرانسه، بلژیک، اتریش، اسپانیا، چین و .

در جشن های نیمه شعبان یزد خبر داد.

- مسئول دبیرخانه بین المللی یزد، حسینیه ایران از حضور پرشور گردشگران کشورهایی هم چون آلمان، فرانسه، بلژیک، اتریش، اسپانیا، چین و .

در جشن های نیمه شعبان یزد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه یزد، سیدحسن حسینی افزود: با برنامه ریزی ها و با همکاری مدیریت یکی از هتل سنتی یزد، این گردشگران در قالب یک تور رایگان در جشن های نیمه شعبان حاضر شدند.

به گفته ی وی، همگی این گردشگران از شور، شعف و شادی مردم اظهار تعجب کرده بودند، چون در تبلیغات شبکه های تصویری خود از اسلام جز خشونت و جنگ طلبی به آنها نشان داده نمی شود و وقتی با این صحنه ها روبرو می شوند به دروغ بودن تبلیغات رسانه های غربی در خصوص اسلام پی می برند.

وی هم چنین از اهدای بسته های فرهنگی از قبیل معرفی مختصری از امام دوازدهم شیعیان در قالب بروشور به زبان انگلیسی، کتابچه حاوی معرفی زیبایی های اسلام و ماکت بادگیر یزد به این گردشگران خبر داد و افزود: ظرفیت جشن های یزد نیز همانند عزاداری های پرشور استان باید مورد توجه قرار گیرد به ویژه که یزد به عنوان یک شهر توریستی و تاریخی، گردشگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گردشگران خارجی در جشن های نیمه شعبان دارالعباده

حضور گردشگران خارجی در جشن های نیمه شعبان دارالعباده