مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1395 ساعت 20:262016-05-23اقتصادي

مدیرکل بهزیستی استان زنجان: 85 درصد از وظایف سازمان بهزیستی برون سپاری شده است


85 درصد از وظایف سازمان بهزیستی برون سپاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، محمد محمدی قیداری امشب در شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، گزارشی از فعالیت های حمایتی اداره کل بهزیستی استان زنجان در حمایت از جامعه هدف آن ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 422 کارمند با تحصیلات متوسط 70 درصد در این اداره کل فعالیت دارند، گفت: تعداد پرونده ‎های مددجویی بهزیستی استان 24 هزار مورد با جمعیت 60 هزار نفر است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه 7 هزار مستمری بگیر در بخش معلولان و زنان سرپرست خانوار زیرپوشش بهزیستی استان زنجان هستند، اضافه کرد: در راستای فعالیت بهتر بهزیستی اقدام به برو ن سپاری امور کرده است.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه تاکنون 85 درصد از وظایف سازمان بهزیستی برون سپاری شده است، گفت: هم اکنون بیش از یک هزار سالمند و معلول زنجانی در مراکز خصوصی نگهداری می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان همچنین از فعالیت 12 مرکز روزانه در استان زنجان خبر داد و افزود: در همین راستا امور مربوط به کلینک های مددکاری نیز به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی با اشاره به شناسایی 12 هزار معلول در بخش توانبخشی بیان کرد: در بحث امور اجتماعی نیز امسال تاکید بر کاهش آسیب های اجتماعی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی استان زنجان: 85 درصد از وظایف سازمان بهزیستی برون سپاری شده است

مدیرکل بهزیستی استان زنجان: 85 درصد از وظایف سازمان بهزیستی برون سپاری شده است