مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 ساعت 10:002016-05-15سياسي

بازدید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از زندان شهرکرد


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از بخش های مختلف زندان شهرکرد بازدید و با زندانیان - گفت و گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه چهارمحال و بختیاری - حجت الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه شنبه 25 اردیبهشت ماه در جمع زندانیان زندان شهرکرد، خدمت رسانی به زندانیان در زندان شهرکرد را مطلوب دانست و گفت: در بازدید از مجموعه های مختلف زندان، شاهد فعالیت ها و خدمات گسترده مسئولان سازمان زندان و اقدامات تامینی استان به شما خوبان بودیم که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با تاکید بر این که نه تنها بنده بلکه هیچ انسان آزاده ای مایل نیست که هم نوع خودش را در زندان و حصر ببیند، تصریح کرد: خداوند متعال نه تنها انسان را آزاد آفریده بلکه تاج کرامت و بزرگی بر سر او نهاده است و او را تکریم کرده و میدان و ظرفیت هایی بزرگ عالم هستی را برای رشد، کمال و سعادت به او عطا کرده است تا او آزادنه برود و رشد پیدا کند و زمینه نورانیت و کمال خودش را فراهم کند، لذا برای هیچ کسی گوارا نیست که هم نوع خودش را در محدودیت و حصر مشاهده کند.

نکونام با تاکید بر این که در وقوع یک جرم تنها نباید مجرم را سرزنش و مقصر اصلی دانست، گفت: به یقین عوامل مختلف و شرایط متفاوت زندگی ها و یکسان نبودن محیط های زندگی و یکسان نبودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از زندان شهرکرد

بازدید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از زندان شهرکرد