مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1395 ساعت 13:512016-05-13سياسي

آیت الله حجتی با هشدار نسبت به کاهش جمعیت: سیاست افزایش جمعیت باید دنبال شود


امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید بر دنبال کردن سیاست حمایت از افزایش جمعیت، گفت: جمعیت کشور به سمت سال خوردگی پیش می رود که این یک زنگ خطر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمانشاه، آیت الله محمد حجتی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: افزایش جمعیت باید محقق شود و سیاست تک فرزندی توطئه شوم دشمنان برای کاهش جمعیت کشورهای مسلمان از جمله ایران اسلامی است.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه زنان با تولد هر فرزند ثواب یک شهید را از خدا می گیرند، خاطرنشان کرد: باید افزایش جمعیت را در کشور به صورت ویژه دنبال کرد تا جمعیت کشور رو به پیری نرود و جمعیت جوان کشور می تواند زمینه های پیشرفت همه جانبه را رقم بزند.

خطیب موقت جمعه کرمانشاه با تاکید بر افزایش جمعیت در کشور و دنبال کردن سیاست حمایت از افزایش جمعیت، بیان داشت: جمعیت کشور به سمت افراد سال خورده پیش می رود که این یک زنگ خطر است و باید در این زمینه تدابیر اساسی اندیشیده شود.

انتهای پیام/2700/ع10 http://fna.

ir/VZKY7T نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حجتی با هشدار نسبت به کاهش جمعیت: سیاست افزایش جمعیت باید دنبال شود

آیت الله حجتی با هشدار نسبت به کاهش جمعیت: سیاست افزایش جمعیت باید دنبال شود