مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1395 ساعت 03:012016-05-06اقتصادي

عسل تولیدی چهارمحال و بختیاری فاقد برند است/تولید عسل از 138 هزار کلنی


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: عسل از 138 هزار کلنی در استان چهارمحال و بختیاری تولید می شود.

- مهراب فرجی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به تولید عسل از 138 کلنی اظهار داشت: در استان چهارمحال و بختیاری سالانه 960 تن عسل تولید می شود.

وی با اشاره به ظرفیت استان در تولید عسل مرغوب افزود: استان ما یکی بهترین، مرغوب ترین و با کیفیت ترین عسل کشور را تولید می کند اما جای گسترش این حرفه نیز وجود دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تولید عسل در بسیاری از مناطق استان انجام می شود چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تولید عسل بیشتر در شهرستان های کوهرنگ، بروجن، لردگان و سامان انجام می شود.

فرجی با اشاره به اینکه 50 درصد از عسل تولید شده در استان مصرف می شود خاطر نشان کرد: 50 درصد دیگر عسل تولید شده در استان به سایر استان و حوزه خلیج فارس و عراق صادر می شود.

وی گفت: در حال حاضر استان ما برند خاصی در زمینه تولید عسل ندارد اما از راه قانونی و مجوز از صنف افراد می توانند برند برای عسل های تولید شده در استان مشخص و توزیع کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دو برند در استان در دست اقدام است اما به دلیل برخی مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسل تولیدی چهارمحال و بختیاری فاقد برند است/تولید عسل از 138 هزار کلنی

عسل تولیدی چهارمحال و بختیاری فاقد برند است/تولید عسل از 138 هزار کلنی