مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1395 ساعت 02:512016-05-06ورزشي

درخشش 4 دانش آموز ناشنوای لرستانی در مسابقات جهانی کشتی فرنگی


معاون آموزش و پرورش استان لرستان گفت: 4 دانش آموز ناشنوای لرستانی در مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان جهان 1 مدال نقره و 3 مدال برنز کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از خرم آباد، فرید بهرامی اظهار داشت: 4 دانش آموز ناشنوای لرستانی با درخشش در مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان جهان که به میزبانی کشور ایران در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد یک مدال نقره و سه مدال برنز کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه در در این دوره از مسابقات تیم ایران پس از تیم روسیه به عنوان نایب قهرمانی رسید افزود: در رده نوجوانان پویا رضایی امرایی و مهدی رستمی در اوزان 46و 63کیلوگرم مدال برنز و مجتبی اسدی و مجتبی اولاد قباد در اوزان 50 و 66 کیلوگرم به ترتیب مدال های نقره و برنز را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه در این مسابقات روح الله دل انگیز سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان ناشنوای ایران بوده است گفت: روح الله دل انگیز دبیر تربیت بدنی شهرستان کوهدشت و از ورزشکاران و مربیان به نام استان لرستان است.

وی ضمن تبریک موفقیت دانش آموزان ورزشکار لرستانی در این مسابقات، خاطر نشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های منسجم، دقیق و فراهم کردن بستر مناسب برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان ورزشکار به ویژه جامعه معلولان شاهد به اهتزاز درآم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش 4 دانش آموز ناشنوای لرستانی در مسابقات جهانی کشتی فرنگی

درخشش 4 دانش آموز ناشنوای لرستانی در مسابقات جهانی کشتی فرنگی