مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1395 ساعت 01:512016-05-06سياسي

دشمن به روند نزولی اقتصاد کشور امید بسته است


مدیر انجمن نخبگان جهان با بیان اینکه دشمن به روند نزولی اقتصاد کشور چشم امید دارد گفت: دولت به جای پرداختن به روابط خارجی سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را اجرایی کند.

- محمدحسن قدیری ابیانه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس"، با اشاره به نقش هدایتگر دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: باید با برنامه ریزی تلاش شود تا بودجه های اختصاص یافته به این امر در همین مسیر هزینه و بن بست ها شکسته شود.

وی در ادامه با اظهار تاسف از ضعف فرهنگ کار، وجدان کاری و انضباط اجتماعی و اقتصادی درکشور، بیان داشت: با توجه به کم بودن ساعات کار مفیدو در مقابل آن تعطیلات زیاد مردم موظفند تلاش بیشتری داشته باشند.

سفیر سابق ایران در استرالیا تصریح کرد: از طرفی هم سرمایه هایمان در اسراف از دست می دهیم و با خرید کالاهای مصرفی خارجی سبب خارج شدن این سرمایه ها از دور اقتصاد خارج کشور می شویم.

قدیری ابیانه با بیان اینکه دشمن به بدتر شدن وضعیت اقتصادی کشود امید بسته و دلخوش کرده، ادامه داد: در صورت تداوم این روال، اقتصاد ایران وارد اقتصاد ریاضتی شده و زندگی روز به روز دشوارتر می شود.

وی عمل به اقتصاد مقاومتی را سبب حفظ این جریان دانست افزود: با این رونداقتصاد ایران روال صعودی در پیش گرفته و مشکلاتی همچون تورم، بیکاری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به روند نزولی اقتصاد کشور امید بسته است

دشمن به روند نزولی اقتصاد کشور امید بسته است