مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1395 ساعت 01:412016-05-06حوادث

جزییات جدید از پرونده وکیل کلاهبردار /درآمد روزانه 20 میلیونی با فریب مردم


جدیدترین جزییات از پرونده وکیل کلاهبردار جوان نشان می دهد که وی به طور متوسط روزانه مبلغ 20 میلیون تومان با فریب خانواده متهمان، درآمد کسب می کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران تسنیم پویا ؛ مدتی قبل وکیل جوانی که در دادسرای امور جنایی و ویژه سرقت تهران با تشکیل باند کار چاق کنی، ادعای ارتباط با قضات و نفوذ در سیستم قضایی مبالغ کلانی از خانواده متهمان دریافت می کرد با درایت یکی از قضات دادسرای ویژه سرقت قبل از فریب مادر یکی از متهمان دستگیر شد.

با انجام تحقیقات اولیه از پرونده این وکیل کلاهبردار مشخص شد وی به طور متوسط روزانه مبلغ 20 میلیون تومان با فریب خانواده متهمان، درآمد کسب می کرده که با دستگیری و تشکیل پرونده قضایی برای وی، این وکیل کلاهبردار به دستور قاضی محمود محمدی، دادیار شعبه اول دادسرای ویژه سرقت به موجب قرار نظارت قضایی فعلا به مدت 6 ماه از کشور ممنوع الخروج شد و به مدت 8 ماه نیز از کار در دادگاه های کیفری استان تهران، محاکم کیفری تهران و کل حوزه قضایی توابع شهر تهران ممنوع شد.

تعداد شاکیان این وکیل کلاهبردار در حال حاضر به 30 نفر رسیده است و این تعداد رو به افزایش است، قرار بازداشت موقت این وکیل کلاهبردار نیز به قرار وثیقه 500 میلیون تومانی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از پرونده وکیل کلاهبردار /درآمد روزانه 20 میلیونی با فریب مردم

جزییات جدید از پرونده وکیل کلاهبردار /درآمد روزانه 20 میلیونی با فریب مردم