مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1395 ساعت 00:262016-05-06سياسي

شهردار بابل: بابلی های مقیم خارج سفیران ترویج فرهنگ بهار نارنج می شوند


بابلی های مقیم کشورهای دیگر سفیران ترویج فرهنگ بهار نارنج بابل در آن کشورها می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بابل، حسین بیژنی جمعه شب در اختتامیه جشنواره ملی بهار نارنج بابل اظهار کرد: گرچه اختتامیه ششمین جشنواره ملی بهار نارنج است ولی قول می دهیم شروع فعالیت اساسی و دائمی جشنواره از این لحظه آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه نباید جشنواره امسال را به سال بعد موکول کرد، افزود: شادی قلب شهروندان در سایه اعتلای بابل است و آن زمانی است که این فرهنگ غنی را صادر کنیم.

شهردار بابل گفت: همان گونه که سفیرانی از بابل به استان های دیگر برای ترویج فرهنگ بهار نارنج اعزام شدند در سال آینده بابلی های مقیم کشورهای دیگر سفیران ترویج فرهنگ بهار نارنج بابل در کشورها می شوند.

حسن حسن نتاج عضو شورای شهر بابل نیز با بیان اینکه در کشور 50 دانشگاه علوم پزشکی و هفت دانشکده طب سنتی فعالیت دارد، گفت: یکی از هفت دانشکده طب سنتی در بابل فعال است که به نام عبدالحسن ترنجی نام گذاری شده است.

*وضعیت اشتغال جوانان بابل نگران کننده است عضو دیگر شورای اسلامی شهر بابل نیز با تبریک ماه رجب و شعبان اظهار کرد: وظیفه شورا به عنوان پارلمان مردمی ایجاد ارتباط بین نمایندگان برای احقاق حقوق شهروندان، نخبگان و تحصیلکرده ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار بابل: بابلی های مقیم خارج سفیران ترویج فرهنگ بهار نارنج می شوند

شهردار بابل: بابلی های مقیم خارج سفیران ترویج فرهنگ بهار نارنج می شوند