مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1395 ساعت 00:212016-05-06اجتماعي

خشونت میان خانواده و کادر مدرسه/متهمان اصلی کدامند


یک کارشناس آموزش وپرورش با اشاره به اینکه بحث خشونت در مدارس را باید مورد مطالعه قرار داد، گفت: عدم ارائه آموزش های لازم به خانواده ها، کلاس های شلوغ و نبود مشاور در مدارس از عوامل تأثیرگذار در رشد خشونت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم"، طی روزهای اخیر خبری مبنی بر حمله خانواده یک دانش آموز به مدرسه ای دخترانه در شهر اهواز و ضرب وشتم معلم و برخی عوامل مدرسه منتشر شد.

آنچه در این حادثه رُخ داد، ورود خانواده دانش آموز به محیط مدرسه، ایجاد درگیری و تشنج و ضرب و شتم کادر آموزشی بود اما چگونه است که برخی افراد به آسانی می توانند به فضای مدرسه وارد شده و به درگیری و متشنج کردن فضای امن مدرسه اقدام می کنند؟ برخورد با هتاکان و حرمت شکنان امنیت و آرامش مدارس بر عهده کدام نهاد است و برای پیشگیری از تکرار چنین حوادثی چه اقداماتی باید صورت گیرد؟ در همین رابطه با رضا نهضت کارشناس آموزش وپرورش که خود سابقه حضور در مدارس در کسوت معلمی را دارد به بحث و گفت وگو نشستیم تا ریشه یابی کنیم، علت بروز خشونت در مدارس چیست و چگونه می توان به پیشگیری از تشنج در فضای امن مدارس کمک کرد.

رضا نهضت کارشناس آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم" گفت: وقوع ضرب شتم در مدارس، مسئله جدیدی نیست؛ در گذشته هم این امر کم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشونت میان خانواده و کادر مدرسه/متهمان اصلی کدامند

خشونت میان خانواده و کادر مدرسه/متهمان اصلی کدامند