مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1395 ساعت 00:012016-05-06ورزشي

فارس گزارش می دهد وضعیت اسف بار پروژه های ورزشی دیشموک و خواب غفلت مسؤولان + تصاویر


فضاهای نیمه کاره ورزشی منطقه دیشموک وضعیت اسف باری در غفلت مسؤولان دارند.

- وضعیت اسف بار پروژه های ورزشی دیشموک و خواب غفلت مسؤولان + تصاویر فضاهای نیمه کاره ورزشی منطقه دیشموک وضعیت اسف باری در غفلت مسؤولان دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از دیشموک، منطقه دیشموک با جمعیتی بیش از 26 هزار نفر که دارای بیش از 90 روستا و بیش از 10 روستای بزرگ است اما از نظر سرانه فضای فیزیکی در وضعیت خیلی ضعیف قرار گرفت.

منطقه دیشموک با وجود اینکه بیش از 4 هزار نفر ورزشکار ساماندهی شده در همه رشته های ورزشی دارد اما متاسفانه مورد بی توجهی و بی خیالی مسؤولان ورزش و جوانان استان همچنین شهرستان کهگیلویه قرار گرفت.

سالن چندمنظوره نیمه کاره در دیشموک آیا مسؤولان ورزش و جوانان استان می دانند استعدادهای ورزشی دیشموک کم کم مورد بی لطفی مسؤولان قرار گرفته با وجود اینکه 16 هیأت فعال ورزشی و حتی چندین قهرمان استانی و کشوری در تمام رشته های ورزشی دیشموک فعالیت دارند.

آیا مسؤولان می دانند 14 باشگاه فرهنگی ورزشی در رشته فوتبال در دیشموک وجود دارد و دو تیم پرسپولیس و استقلال دیشموک به ترتیب در سوپر لیگ و لیگ برتر استان در حال رقابت حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس منطقه دیشموک فاقد امکانات ورزشی مناسب از نظر فضای فیزیکی بوده و تنها در منطقه اسفندان یک سالن طی 10 سال افتتاح شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد وضعیت اسف بار پروژه های ورزشی دیشموک و خواب غفلت مسؤولان + تصاویر

فارس گزارش می دهد وضعیت اسف بار پروژه های ورزشی دیشموک و خواب غفلت مسؤولان + تصاویر