مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 23:412016-05-06اقتصادي

رشد 7 درصدی کشف کالای قاچاق در تهران


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از رشد 7 درصدی کشفیات کالا و ارز قاچاق در پایتخت در 2 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

- علی اکبر پوراحمد نژاد در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم" با اشاره به تمرکز دستگاه های دخیل در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در برخورد با پدیده قاچاق در سال جاری اظهار کرد: ما و همکارانمان در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزات خود با این پدیده شوم را معطوف به یک کالا نکرده ایم و در سال جاری بر ورودی های قاچاق به تهران و کنترل ورودی ها متمرکز شده ایم.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران افزود: خوشبختانه با توجه به اقدامات انجام شده و سیاست های اتخاذ شده در برخورد با کالاهای قاچاق در سطح استان تهران، شاهد رشد 7 درصدی کشفیات کالای قاچاق در دو ماهه ابتدایی امسال هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رصد مبادی ورودی به استان و کشفیات به دست آمده پیش بینی می شود کشفیات ما در ماه های آتی با کاهش همراه باشد.

پوراحمد نژاد در پایان با اشاره به پیگیری گزارش های مردمی از قاچاق کالا و ارز، از شهروندان تهرانی خواست تا گزارش های خود را در این موارد ارائه دهند و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز آمادگی دارد تا اقدامات لازم برای پیگیری این گزارشات را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 7 درصدی کشف کالای قاچاق در تهران

رشد 7 درصدی کشف کالای قاچاق در تهران