مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 20:112016-05-06اقتصادي

در سال جاری صورت گرفت عقد قرارداد 160 میلیارد ریالی برای نظافت کاشان


معاون اداری مالی شهرداری کاشان گفت: شهرداری کاشان امسال قرارداد 16 میلیارد تومانی برای نظافت شهر منعقد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کاشان، سید حسینعلی ابریشم عصر امروز در سومین جشنواره خوش حسابی شهرداری کاشان، از کسب رتبه 13 این شهرداری در بین شهرداری های کشور به لحاظ تدوین بودجه در سال 94 و 95 خبر داد و اظهار کرد: شهرداری کاشان این رتبه را از بین یک هزار و 60 شهرداری کشور با تدوین بودجه 545 میلیارد تومان کسب کرد.

وی با تأکید بر اینکه کسب این رتبه نتیجه حمایت و مشارکت شهروندان کاشانی در تأمین درآمدهای شهرداری است افزود: جایگاه 13 شهرداری کاشان در تدوین بودجه بالاتر از 20 شهرداری مرکز استان است.

به گفته وی، شهرداری کاشان با سیاست خودکفایی تمام منابع خود را از محل عوارض و عرضه خدمات که با مشارکت شهروندان تأمین می شود کسب می کند.

معاون اداری مالی شهرداری کاشان، با اشاره به اینکه شهرداری ها تنها نهادی هستند که منابع مالی را بدون واسطه می گیرند و برای مردم خرج می کنند گفت: شهرداری پروژه های متعدد و بی نظیری را نیز از محل مشارکت شهروندان در شهر اجرایی می کند.

ابریشم، احداث فرودگاه کاشان، مجموعه فرهنگی تفریحی شهربانو به عنوان بزرگ ترین پارک اختصاصی بانوان در استان اصفهان، بوستان ملت و پرستار، پروژه های ترافیکی، احداث رینگ های شهری از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال جاری صورت گرفت عقد قرارداد 160 میلیارد ریالی برای نظافت کاشان

در سال جاری صورت گرفت عقد قرارداد 160 میلیارد ریالی برای نظافت کاشان