مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 19:512016-05-06فرهنگي

بازیگر سینما و تلویزیون: سینمای ایران به یک آژانس ملکی تبدیل شده است


یک بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه امروزه تلویزیون و سینما وارد یک حرکت دورانی شده، گفت: سینمای ایران به یک آژانس ملکی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بابل، علی اوسیوند بعد از ظهر امروز در حاشیه ششمین جشنواره ملی بهار نارنج بابل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سینمای ایران به یک آژانس ملکی تبدیل شده است، اظهار کرد: ورود افراد غیر آموزش دیده به عرصه بازیگری با پرداخت هزینه های زیاد، علم و تجربه سینماگران باتجربه را زیر سئوال می برد.

وی با اعلام اینکه سینما، امروز فراتر از رسانه های سنتی مانند کتاب، می تواند زمینه ی شناخت و معرفت را در حوزه های مختلف برای مخاطب فراهم کند، تصریح کرد: بعد از 37 سال فعالیت اعلام می کنم امروزه تلویزیون و سینما وارد یک حرکت دورانی شده است.

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه سینما عالم حیرت است اما امروز این عالم حیرت از سینما گرفته و خنثی شده است، تصریح کرد: حال سینمای ایران امروز اورژانسی بوده و نیاز به شوک دارد.

اوسیوند با اشاره به اینکه در حال حاضر بازیگر فیلم شهر اردیبهشت به کارگردانی مهرداد فلاحتگر هستم، گفت: این فیلم معرف ظرفیت های مختلف بابل و به عنوان پایتخت شهر بهار نارنج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر سینما و تلویزیون: سینمای ایران به یک آژانس ملکی تبدیل شده است

بازیگر سینما و تلویزیون: سینمای ایران به یک آژانس ملکی تبدیل شده است