مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 19:502016-05-06سياسي

مجلس دهم در انتخاب رییس رفتار متمدنانه ای از خود نشان دهد


رییس فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تعامل جریانات سیاسی در مجلس دهم و پرهیز از تندروی به نقش علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 اشاره کرد و گفت که ریاست مجلس دهم باید بر عهده ی کسی باشد که در مقابل جریان غیرعقلانی ایستادگی کرده است.

- کاظم جلالی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به سوالی درباره تحلیل خود از انتخابات دهمین دوره مجلس اظهار کرد: حضور مردم در این دوره انتخابات بسیار خوب و چشمگیر بود و بحمدالله مشکل امنیتی نیز پیش نیامد و با همه ی مسائلی که قبل از انتخابات وجود داشت کار به خوبی پیش رفت.

وی انتخاب مردم را نیز هوشمندانه توصیف کرد و افزود: متأسفانه برخی جنجال می کنند و می خواهند بگویند که انتخابات به نفع این جناح یا آن جناح بوده اما بسیاری از این موضع گیری ها دقیق نیست.

مردم هم به دنبال این هستند که مسئولین خصوصاً نمایندگان بدون عینک جناحی و گروهی به دنبال حل مشکلاتشان باشند.

این نماینده ی مجلس خاطرنشان کرد: آنچه نباید به فراموشی سپرده نشود حوادث سالهای 90 و 91 در مجلس نهم است که اگرچه اکثریت با اصولگرایان بود اما کار به تشکیل 2 فراکسیون کشید چرا که ما رویکرد دولت را غیر عقلانی می دانستیم اما جمعی از همکاران ما در مجلس از این رویکرد حمایت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس دهم در انتخاب رییس رفتار متمدنانه ای از خود نشان دهد

مجلس دهم در انتخاب رییس رفتار متمدنانه ای از خود نشان دهد