مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 15:562016-05-06اجتماعي

فرماندار خوسف تأکید کرد پرهیز از نگاه های سیاسی، جناحی و حزبی در آموزش و پرورش


آموزش و پرورش باید از نگاه های سیاسی و حزبی که برای نظام تعلیم و تربیت سم است و خسارت های فراوانی را به همراه دارد، پرهیز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از خوسف، مهدی فرجامی فرد ظهر امروز در مراسم بزرگداشت مقام معلم شهرستان خوسف و با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، با اشاره به هدف بعثت پیامبران الهی در امر تعلیم، تربیت و تزکیه، اظهار داشت: اسلام معلم را پدر روحانی معرفی کرده و در حقیقت رسالت معلمان همان رسالت خدا و پیامبران الهی است که به عنوان معماران نسل آینده و سرمشق و الگوی دانش آموزان معرفی شده اند باید به دانش آموزان درس اخلاق، سبک زندگی اسلامی ایرانی و غیره بدهند.

وی به راهبردهای آموزش و پرورش از دیدگاه مقام عظمای ولایت اشاره کرد و افزود: یکی از موادی که باید آموزش و پرورش از آن نهی شود، پرهیز از نگاه های سیاسی، جناحی، حزبی و غیره است و معلم باید آزاد باشد، در صورت وجود چنین مسائلی خسارت های زیادی به جامعه وارد خواهد شد.

فرماندار خوسف ادامه داد: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد بدون نفت و فرهنگ مستقل زمانی معنی پیدا می کند که هویت مستقل در جامعه شکل بگیرد که باید این مهم در تربیت دانش آموزان مدنظر قرار گیرد.

فرجامی فرد خاطرنشان کرد: اصلاح الگوی مصرف یکی از راه های تحقق شعار سال بوده که مصرف کالای خارجی و قاچاق که نمونه هایی از الگوی مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خوسف تأکید کرد پرهیز از نگاه های سیاسی، جناحی و حزبی در آموزش و پرورش

فرماندار خوسف تأکید کرد پرهیز از نگاه های سیاسی، جناحی و حزبی در آموزش و پرورش