مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 14:212016-05-06سياسي

امام جمعه اسالم: دولت طرح های اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کند


امام جمعه اسالم با بیان اینکه دولت برنامه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی ندارد، گفت: دولت حداقل طرح های مقام معظم رهبری را عملیاتی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اسالم، حجت الاسلام اصغر جدایی ظهر امروز در نماز جمعه این شهر تقوا را حرکت در مسیر انسانیت، عبودیت و بندگی دانست و اظهار کرد: تقوا به معنای توسعه و نشر اعمال صالح در جامعه است وی با اشاره به سخنان یکی از مسئولان نظام، افزود: در روزهای اخیر یکی از شخصیت های درجه اول کشور گفت ما انقلاب اسلامی داریم و در پی اسلام انقلابی نیستیم ، و جنجالی راه انداخت که نمی دانیم ریشه این تفکرات از کجا است.

خطیب جمعه اسالم با بیان اینکه جمله مذکور با مبانی فکری امام راحل و مقام معظم رهبری مخالف است، ادامه داد: جمله مذکور حتی مخالف با آرمان های انقلاب است.

وی افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند هر کس اسلام انقلابی و مبارزه با ظلم را گرامی بدارد برای آینده ملت ایران خدمت می کند و امام راحل نیز تصریح فرمودند مهم ترین ثمره جنگ، استمرار روح اسلام انقلابی بود .

جدایی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند ما هر چه داریم به برکت اسلام ناب و اسلام انقلابی است ، اظهار کرد: بهتر است مسئولان اجرایی به جای تئوری بافی به فکر فقرزدایی، اشتغال، مشکلات جوانان، مبارزه با تبعیض و اختلاس و فساد باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اسالم: دولت طرح های اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کند

امام جمعه اسالم: دولت طرح های اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کند