مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 12:202016-05-06اقتصادي

مهمترین رویدادهای نخستین روز نمایشگاه نفت تهران


شانزدهم اردیبهشت بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی نفت تهران با افزایش 30 درصدی کشورهای شرکت کننده در این رویداد مهم آغاز به کار کرد.

- علی اکبر شعبانپور مدیرعامل شرکت نفت وگاز پارس گفت: هم اکنون تولید میعانات گازی درمیدان گازی پارس جنوبی از مرز 500 هزار بشکه در روز گذشته و بیش از 50 درصد گاز تولیدی کشور از پارس جنوبی تامین می شود.

قاچاق گازوییل را در مرزها به صفر می رسانیمسید ناصر سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: قاچاق سوخت از نظر حجمی در سال 94 نسبت به سال 92 حدود 60 درصد کاهش یافته و از نظر ارزشی نیز با کاهش 85 درصدی مواجه بوده است.

روستاهای دارای گاز استان چهارمحال و بختیاری افزایش یافتسیامک حیدری، مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از برخورداری 87 درصدی جمعیت شهری و روستایی شهرستان لردگان از مزایای گاز طبیعی خبرداد و گفت: تاکنون در مجموع بیش از یکهزار کیلومتر شبگه گاز در سطح این شهرستان اجرا شده که حدود 77 کیلومتر آن مربوط به سال 94 است.

76 درصد واحدهای صنعتی استان گلستان به شبکه سراسری گاز پیوسته اندصفرعلی جمال لیوانی، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان این که تاکنون 76 درصد واحدهای صنعتی استان گلستان با هدف جایگزینی گاز با سوختهای مایع به شبکه سراسری گاز پیوسته اند افزود: با تلاش کارکنان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین رویدادهای نخستین روز نمایشگاه نفت تهران

مهمترین رویدادهای نخستین روز نمایشگاه نفت تهران