مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 11:512016-05-06اقتصادي

پرداخت زکات در استان بوشهر 1.5 درصد افزایش می یابد


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت بیش از 21 میلیارد ریال سال گذشته زکات در استان پرداخت شد که امسال پیش بینی می شود 1.

5 درصد افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، احمد لطفی صبح امروز در جمع کشاورزان گندم کار بوشهر با بیان اینکه بارش مطلوب باران در استان خوشحالی کشاورزان را فراهم کرد اظهار داشت: بدون شک یکی از مهم ترین عامل افزایش محصول که با بارش مطلوب باران همراه است پرداخت زکات است که کشاورزان استان بوشهر در این حوزه خوب عمل کردند.

وی با اشاره به افزایش محصول گندم در استان بوشهر بیان کرد: براساس اعلام مسئولان جهاد کشاورزی استان بوشهر امسال بیش از 3 برابر سال قبل گندم برداشت می شود که شکرگذاری زارعان در پی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت زکات در سال گذشته خبرداد و افزود: بیش از 21میلیارد و 238 میلیون ریال زکات در سال گذشته در این استان پرداخت شد.

لطفی با بیان اینکه از این مبلغ زکات جمع آوری شده 17 میلیارد و 109 میلیون ریال آن مربوط به زکات های واجب و مستحبی است بیان کرد: سال قبل علاوه بر جمع آوری زکات مستحبی و واجب، مردم استان بوشهر بیش از 4 میلیارد و 128 میلیون ریال به زکات فطره پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه زکات جمع آوری شده در همان شهر و روستا هزینه می شود، گفت: با توجه به افزایش روند رو به رشد پرداخت زکات در استان بوشهر پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت زکات در استان بوشهر 1.5 درصد افزایش می یابد

پرداخت زکات در استان بوشهر 1.5 درصد افزایش می یابد