مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 08:362016-05-06سياسي

تحویل مسکن مهر برای مردم خطرناک است/زنگ زدم گفتم تحویل را متوقف کنند


در حالی سه شنبه هفته جاری برای بار سوم تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس به تعویق افتاد که یکی از نماینده اصلاح طلب و حامی دولت در مجلس دهم مدعی شد تحویل واحدهای مسکن مهر برای مردم خطرناک است.

- به گزاش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، حدود دو سال از تاکید مقامات عالی نظام در خصوص تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر حدود می گذرد، اما در این مدت اتفاق امیدوارکننده ای برای این پروژه روی نداده است.

از شهریور سال 93 تاکنون تنها این متقاضیان بوده اند که به واسطه برخی سخنان تامل برانگیز از جمله "مسکن مهر مزخرف" یا "طرح خانمان برانداز" بیش از پیش برای تحویل واحدهای خود ناامید شده اند.

یکی از مسائلی که این ناامیدی به دولت تدبیر و امید را تشدید کرده، خلف وعده های تحویل واحدهای مسکن مهر است که در آخرین نمونه برای 4500 واحد شهر پردیس روی داد.

قرار بود صبح روز سه شنبه پس از چند بار خلف وعده، این واحدها با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی (مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران) افتتاح شود.

اما این برنامه در نهایت به دلیل آنچه آماده نبودن زیرساخت های خدماتی اعلام شد برای بار سوم به تعویق افتاد.

در ساعاتی که دو عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ایران در بین برجهای ناکام مسکن مهر کوزو قدم می زدند، شماری از متقاضیان مسکن مهر مقابل ساختم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل مسکن مهر برای مردم خطرناک است/زنگ زدم گفتم تحویل را متوقف کنند

تحویل مسکن مهر برای مردم خطرناک است/زنگ زدم گفتم تحویل را متوقف کنند