مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 08:152016-05-06سياسي

مهم ترین رسالت امروز دانشگاهیان تبدیل علم به ثروت است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در دو سال گذشته توانست به ریل اصلی خود بازگردد و در حوزه های مختلف، روند دانشگاهی خود را طی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، دکتر شهریار عباسی در مراسم گرامیداشت هفته معلم و مقام استاد با اشاره به اینکه تقارن هفته معلم با مبعث رسول اکرم (ص) را به فال نیک می گیریم، اظهار کرد: پیامبر مکرم اسلام (ص) در حقیقت اولین معلم عالم هستی بودند که هدایت کننده واقعی بشر در عصر جاهلیت و تباهی به سمت نور و رحمت و روشنایی بوده است.

وی با اشاره به اینکه استاد شهید مرتضی مطهری نمادی شایسته برای جامعه دانشگاهی ما بوده و هست، افزود: اگر نیم نگاهی به قبل از پیروزی انقلاب داشته باشیم خواهیم دید که شهید مطهری نقش بی بدیلی در روشنگری جامعه دانشگاهی داشته است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام اضافه کرد: در گذشته که مجامع دانشگاهی جولانگاه تفکرات مارکسیستی بود، شهید مطهری وارد این میدان شد و تمام افکار مارکسیست ها را مطالعه کرد تا بتواند جوابی محکم در برابر آنها داشته باشد.

عباسی با بیان اینکه زمانی جامعه مملو از بی دینی بود شهید مطهری فلسفه حجاب را نوشت، خاطرنشان کرد: زمانی که حقوق زنان در جامعه به رسمیت شناخته نمی شد این استاد بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین رسالت امروز دانشگاهیان تبدیل علم به ثروت است

مهم ترین رسالت امروز دانشگاهیان تبدیل علم به ثروت است