مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 07:062016-05-06اقتصادي

تغییرات مدیریتی در سازمان بنادر


طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی نورالدین علی آبادی به عنوان معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، طی مراسمی با قدردانی از سرپرستی محمد رضا الهیار در معاونت مهندسی و توسعه و تجهیز بنادر، نورالدین علی آبادی به عنوان معاون جدید مهندسی و توسعه امور زیربنایی و عضو هیات عامل سازمان منصوب شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شرایط حساس اقتصادی کشور در پسابرجام و ضرورت توسعه و تجهیز بنادر برای پاسخگویی به تقاضاهای جدید و پذیرش کشتیهای بزرگ ، وظایف و ماموریت های معاونت مهندسی سازمان بنادر را در تامین نیازها و رفع کمبود ها بسیار مهم و حساس دانست.

وی با اشاره به طرح های توسعه ای ترجیحی سازمان بنادر از جمله تکمیل و تجهیز فاز دوم توسعه بندر شهید رجایی و اجرای فاز سوم این بندر، بیان کرد: توسعه منطقه چابهار و مُکران به عنوان سیاست استراتژیک در کشور مطرح است و باید این مناطق به سرعت از شرایط کنونی خارج شود و توسعه یابد.

وی پیگیری پروژه های توسعه ای بنادر انزلی و امیرآباد در شمال کشور را نیز از ماموریت های معاون جدید مهندسی خواستار ساماندهی موج شکن های کوچک در سواحل جنوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات مدیریتی در سازمان بنادر

تغییرات مدیریتی در سازمان بنادر