مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 ساعت 00:452016-05-05فناوري

مردم از وزیر ICT چه می خواهند؟


مروری بر نوشته های مردم در صفحه منتسب به وزیر ارتباطات در شبکه های اجتماعی گویای آن است که عدم دسترسی به خدمات مناسب اپراتورهای تلفن همراه، - اینترنت حجمی و مباحث مربوط به آنتن دهی از عمده ترین خواسته های مردم به شمار می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، وزیر ارتباطات طی سال های گذشته با ایجاد صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی در کنار شبکه های مختلف داخلی به فعالیت پرداخته و مردم از طریق صفحه او درخواست های خود را منتقل می کنند.

مروری بر برخی کامنت های مردم در این شبکه گویای آن است که بسیاری از مردم در ارتباط با اینترنت حجمی مشکلات متعدد داشته و خواهان حذف این شیوه ارائه اینترنت هستند.

در برخی از مطالبی که بر روی صفحه وزیر نوشته شده، آمده است: آقای وزیر کی از دست اینترنت حجمی خلاص می شویم؟ شما را به خدا جلوی حجم فروشی را بگیرید دیگر از پس اش بر نمی آییم.

فروش اینترنت حجمی را متوقف کنید.

آخر تا کی اوضاع می خواهد اینگونه باشد؟ فروختن حجم اینترنت یعنی دزدی در روز روشن، چیزی که در تمام دنیا منسوخ شده، اما چون جیب دولت و شبکه زیرساخت و ISP ها را پر می کند ملت باید تحمل کنند.

آقای وزیر اگر وجدان کاری دارید اینترنت نامحدود با سرعت بالا و قیمت ارزان ارائه کنید و این حجم فروشی را تمام کنید اینترنت کشور زمانی عادی و مناسب تلقی می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از وزیر ICT چه می خواهند؟

مردم از وزیر ICT چه می خواهند؟