مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 23:112016-05-05اقتصادي

فعال کردن واحدهای راکد مهم ترین هدف شرکت شهرک های صنعتی لرستان است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان لرستان گفت: یکی از مهم ترین اهداف این شرکت فعال کردن واحدهای راکد و نیمه فعال و خارج شدن آن ها از حالت رکود بوده چرا که توجه به این امر در پیشرفت اقتصادی کشور موثر است.

- فرزاد محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم" در خرم آباد با اشاره به این که در راستای عملکرد مطلوب این شرکت در باز فعال کردن واحدهای صنعتی در سال 94 اظهار داشت: با وجود محدودیت های مالی و اعتباری توانستیم بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی را با تشکیل جلسات متعدد و پیگیری و ارائه راه حل های کارشناسی شده برطرف کنیم.

وی افزود: یکی از مهم ترین اهداف این شرکت فعال کردن واحدهای راکد و نیمه فعال و خارج شدن آن ها از حالت رکود بوده چرا که توجه به این امر در پیشرفت اقتصادی کشور موثر است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان لرستان عنوان کرد: در سال 94 با استفاده و مدیریت مناسب منابع تسهیلاتی در اختیار و نیز جلب مشارکت بانک های عامل و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط با فعالیت واحدهای صنعتی از طریق مشارکت فعال و هدفمند در جلسات کارشناسی مدیریتی ستاد رفع موانع تولید رقابت پذیر نسبت به طرح پرونده های حائز شرایط اقدام و تلاش مجدانه و مستمر شرکت منجر به رفع موانع و محدودیت ها و باز فعال کردن تعداد 29 واحد صنعتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال کردن واحدهای راکد مهم ترین هدف شرکت شهرک های صنعتی لرستان است

فعال کردن واحدهای راکد مهم ترین هدف شرکت شهرک های صنعتی لرستان است