مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 22:102016-05-05سياسي

احمد خاتمی: در خندوانه چند خانم می خندند تا مردها را بخندانند


وی با اشاره به برنامه خندوانه ، گفت: چند خانم در برنامه خندوانه قهقه می خندیدند تا مردها را بخندانند، به چه قیمتی می خواهیم شادی باشد؟ به قیمت شکستن حریم ها؛ - خاتمی با اشاره به اینکه انتخابات امتحان بصیرت است، تصریح کرد: این دوره سوم است که بنده به عنوان نماینده شما مردم شریف کرمان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شده اما هیچ دوره ای به اندازه این دوره انتخابات، تخریب وجود نداشت، اما بنا ندارم تلخی های دوران انتخابات را به رخ بکشم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به تبلیغاتی که بر ضد وی در دوران انتخابات شده بود، اظهار کرد: آمریکا و رسانه های غربی هر شب اعلام می کردند که به خاتمی رای ندهید، همچنین همفکران داخلی نیز در شبکه های مجازی این چنین می کردند اما رای شما مردم، مشت محکمی به دهان یاوه گویی آنها بود و نشان دهنده بصیرت شما مرم غیور کرمان بود و شما آمریکا و انگلیس را افسرده کردید، همچنین همفکران آنها را نیز افسرده ساختید.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آمار بسیجیان کشور تصریح کرد: در کشور از هر 4 نفر یک نفر بسیجی می باشد اما در کرمان از هر 3 نفر یک بسیجی است و این انتخابات نتیجه خروجی تفکر بسیجی بود.

این آغاز راه بود و شما خوبان نشان دادید همچنان قهرمانانه در دفاع از ولایت ایستاده اید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد خاتمی: در خندوانه چند خانم می خندند تا مردها را بخندانند

احمد خاتمی: در خندوانه چند خانم می خندند تا مردها را بخندانند