مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 16:462016-05-05سياسي

امام جمعه اهل سنت شهر بیرجند: هدف از عبادت ها تزکیه نفس و تقویت اخلاقیات است


امام جمعه اهل سنت شهر بیرجند با بیان اینکه پیامبر(ص) مبعوث شد تا صفت رحمت را به مسلمانان بیاموزد، گفت: هدف از عبادت هایی که انجام می دهیم تزکیه نفس و تقویت اخلاقیات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بیرجند، مولوی غلام حیدر فاروقی بعدازظهر امروز در نشست هم اندیشی علمای اهل سنت و شیعه خراسان جنوبی اظهار داشت: وقتی که فضائل، سجایا و اخلاق پیامبر(ص) را مورد بررسی قرار می دهیم می بینیم که فضائل آن حضرت در قالب الفاظ نمی گنجد.

وی گفت: پیامبر(ص) زمانی چشم به جهان گشود و به پیامبری مبعوث شد که ظلم و ستم و بی عدالتی به اوج رسیده و صفا و صمیمیت پاک شده بود و ظاهر و باطن جهان در آشفتگی و بی رحمی در آتش می سوخت.

فاروقی با بیان اینکه پیامبر(ص) هیچ گاه دشنام نمی داد و بدی را با بدی پاسخ نداده است، تصریح کرد: عفو و بخشش از اخلاقیات پیامبر(ص) بود.

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) مبعوث شد تا صفت رحمت را به مسلمانان بیاموزد، ادامه داد: هدف از عبادت هایی که انجام می دهیم تزکیه و تقویت اخلاقیات است.

امام جمعه اهل سنت شهر بیرجند خاطرنشان کرد: دلیل تمام بدبختی ها، تفرقه و اختلاف هایی که امروزه در جامعه وجود دارد، دور شدن از تعالیم قرآن و سیره پیامبر(ص) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل سنت شهر بیرجند: هدف از عبادت ها تزکیه نفس و تقویت اخلاقیات است

امام جمعه اهل سنت شهر بیرجند: هدف از عبادت ها تزکیه نفس و تقویت اخلاقیات است