مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 16:052016-05-05اقتصادي

احتمال همکاری با توتال در پروژه ایران ال ان جی


این شرکت با توتال فرانسه در خصوص پروژه ایران ال ان جی مذاکراتی داشته است، اما هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رکن الدین جوادی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در این زمینه گفت: شرکت ملی نفت ایران و توتال فرانسه، مذاکرات مشترکی در زمینه پروژه ایران ال ان جی داشته اند اما هنوز این مذاکرات به جمع بندی نرسیده است.

براساس اعلام وزارت نفت، جوادی صبح امروز (16 اردیبهشت ماه) نیز در بازدید از سالنهای 8 و 9 نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، با حضور در غرفه شرکت فراب ناردیس، وضع پروژه ایران ال ان جی را در این شرکت جویا شد.

امیرحسین نجفی رییس بخش بازاریابی شرکت فراب ناردیس پس از بازدید معاون وزیر نفت از غرفه این شرکت، در مورد پروژه ایران ال ان جی، با اشاره به مذاکرات شرکت ملی نفت ایران با توتال فرانسه در مورد این پروژه، عنوان کرد: در صورتی که این مذاکرات به نتیجه برسد، احتمال واگذاری کل پروژه به توتال و همکاری شرکت فراب ناردیس به عنوان پیمانکار توتال فرانسه وجود دارد.

وی با اشاره به مشکل تامین مالی به عنوان مهمترین چالش این پروژه، ابراز امیدواری کرد که این مذاکرات منجر به نتیجه شده و امیدواریم تکلیف پروژه ایران ال ان جی هرچه زودتر روشن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال همکاری با توتال در پروژه ایران ال ان جی

احتمال همکاری با توتال در پروژه ایران ال ان جی