مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 14:562016-05-05اجتماعي

نظام جامع برنامه ریزی در مدارس استان مازندران اجرایی می شود


معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران، گفت: امسال نظام جامع برنامه ریزی در تمام مدارس استان مازندران اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد قنبری امروز در مراسم بزرگداشت مقام معلم در سالن همایش مجتمع آموزشی رفاهی متل بانک بابلسر با بیان اینکه ایمان، علم، عمل، آموزش و اخلاق از ارکان مهم در دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش کسور محسوب می شود اظهار داشت: مدیران و کارکنان نظام آموزش و پرورش جهت دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین باید این ارکان پنج گانه را مورد توجه و پیگیری قرار دهند.

وی افزود: دستگاه تعلیم و تربیت موتور حرکت همه ما بوده و اگر این دستگاه دچار آسیب و یا خاموش شود باقی دستگاه ها نیز با آسیب جدی در جامعه روبه رو می شوند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: برای دستیابی به اهداف عالی نظام و قرار گرفتن در جمع کشورهای برتر دنیا از نظر استانداردهای علمی، بهداشتی و اخلاقی باید رعایت نظم عمومی، آموزش و توجه به هنجارهای مقبول در کشور جدی گرفته شود.

قنبری با اشاره به اینکه 506 هزار دانش آموز زیر نظر 40 هزار معلم در مدارس استان مشغول علم آموزی و کسب مهارت هستند گفت: در پایه اول ابتدایی 100 درصد جذب در مدارس استان در سال 94 صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام جامع برنامه ریزی در مدارس استان مازندران اجرایی می شود

نظام جامع برنامه ریزی در مدارس استان مازندران اجرایی می شود