مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 13:362016-05-05سياسي

جشن بزرگ میلاد قرآن در اهرم تنگستان برگزار شد


هم زمان با بعثت پیامبر اکرم(ص) جشن بزرگ میلاد قرآن با حضور 2هزار تن از قاریان خردسال و بانوان استان بوشهر در مصلای جمعه اهرم شهرستان تنگستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهم زمان با بعثت پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) پیش از ظهر امروز جشن بزرگ میلاد قرآن در تنگستان برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه اهرم با تبریک بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) با بیان اینکه شهرستان تنگستان از ظرفیت بالای قرآنی برخوردار است اظهار داشت: این شهرستان با داشتن قاریان و حافظان ملی و بین المللی جایگاه ویژه ای در این عرصه دارد که طرح های مهمی در حوزه قرآنی در دست اجرا است.

حجت الاسلام عیسی راستگو با قدردانی از برگزاری جشن میلاد قرآن در تنگستان تصریح کرد: این همایش برای نخستین بار در سال 85 در تهران برگزار شد و اکنون پس از 10 سال دومین مکان برگزاری آن تنگستان تعیین شد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه قرآنی به عنوان پایتخت قرآنی مطرح است افزود: انشاالله با برنامه ریزی انجام شده و وجود بسترهای لازم استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور به مرکزیت و محوریت شهر اهرم معرفی می شود.

امام جمعه اهرم تنگستان با بیان اینکه عمل به آموزه های قرآن در تنگستان به یک فرهنگ تبدیل می شود بیان کرد: تلاش می شود حفظ، عمل و انس با قرآن کریم در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن بزرگ میلاد قرآن در اهرم تنگستان برگزار شد

جشن بزرگ میلاد قرآن در اهرم تنگستان برگزار شد