مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 11:212016-05-05فرهنگي

شهردار بابل: کودکان کار بابل ساماندهی می شوند


شهردار بابل با اشاره به اینکه کودکان سرمایه های اجتماعی جامعه هستند، گفت: کودکان کار بابل ساماندهی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان بابل، حسین بیژنی صبح امروز در جشن بزرگ مبعث ویژه کودکان که در حاشیه ششمین جشنواره ملی بهار نارنج با حضور عمو امید، کودکان، نونهالان و والدین آنان در پارک نوشیروانی بابل برگزار شد، اظهار کرد: این جشن فرصتی است برای ما بزرگ ترها تا ضمن ارج نهادن به حضور کودکان در جامعه، عشق و علاقه خود را بیش از پیش به کودکان ابراز کنیم.

وی با اشاره به اینکه کودکان به عنوان فرشتگان آسمانی به عشق و توجه زیادی نیاز دارند، افزود: باید کودکان را با مهارت های زندگی آشنا و فرهنگ صلح و دوستی را در جامعه ترویج کرد، چرا که هر اقدامی در این زمینه باید از سنین کودکی انجام و در میان کودکان تبلیغ و اجرا شود.

شهردار بابل با بیان اینکه هیچ کودکی نباید از تبعیض رنج ببرد، تصریح کرد: زمانی که در رابطه با کودک تصمیم گیری می شود باید منافع عالیه آنان در رأس قرار گیرد، کودکان حق حیات داشته و باید رشد کنند، کودکان حق دارند آزادانه عقاید و نظرات خود را ابراز کنند.

این مسئول در پایان از ساماندهی کودکان بی خانمان در بابل خبر داد و گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر بابل امسال بیش از 500 میلیون تومان برای احداث گرم خانه برای کودکان بی خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار بابل: کودکان کار بابل ساماندهی می شوند

شهردار بابل: کودکان کار بابل ساماندهی می شوند