مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 10:252016-05-05پزشكي

وزیر بهداشت: طرح تحول سلامت سرمایه اجتماعی برای نظام است


طرح تحول سلامت یک سرمایه اجتماعی برای نظام به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه مازندران، سید حسن هاشمی شامگاه پنجشنبه در اولین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در مجتمع رفاهی وزارت بهداشت و درمان در ساری برگزار شد، گفت: همه ما با معاونت توسعه مدیریت منابع وزارت بهداشت سرو کار داریم و توسعه امر ورزش بر عهده این معاونت است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که مردم از آن رنج می برند وجود واعظان بی عمل هستند و از این وزارت در حوزه سلامت پذیرفته نیست که مردم را به ورزش و مصرف کم نمک، شیرینی، روغن توصیه کند و خود مبتلا به این موضوعات باشد.

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه کسی که ورزش نمی کند در وزارت بهداشت جایی ندارد، تصریح کرد: همه کارکنان علوم پزشکی باید الگوی فعالیت ورزشی در جامعه باشند.

وی ورزش را مایه شادابی و ارایه خدمات بهتر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دانست و افرود: برای ورزش کردن نیازی به امکانات گسترده و زیاد نیست و می توان در مکان های کوچک نیز ورزش کرد.

هاشمی اظهار کرد: برخی از دانشگاهها در توسعه ورزش همت داشتند و باید بدانیم که ورزش کارکنان دانشگاه مهم تر از المپیاد دانشجویی و المپیاد کارکنان است چرا که کارکنان دانشگاه باید سال ها در وضعیت سخت بتوانند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: طرح تحول سلامت سرمایه اجتماعی برای نظام است

وزیر بهداشت: طرح تحول سلامت سرمایه اجتماعی برای نظام است