مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 09:562016-05-05ورزشي

رییس هیأت بدمینتون استان قم خبر داد میزبانی قم از اردوی تیم های ملی بدمینتون


رییس هیأت بدمینتون استان قم از میزبانی قم از اردوی تیم های ملی بدمینتون و آماده سازی تیم های مردان و بانوان قم برای لیگ های کشور خبر داد.

- علی پنجه باشی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تلاش این هیأت برای تجهیز و آماده سازی تیم های لیگی استان قم به منظور حضور به مسابقات لیگ های بدمینتون کشور، اظهار کرد: امسال مسابقات قهرمانی لیگ های بدمینتون باشگاه های کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان مد نظر ما است و حتی برای میزبانی آن نیز آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کرده ایم.

رییس هیأت بدمینتون استان قم عنوان کرد: حتی بدمینتون بازان دیگر رده های سنی نیز آماده حضور در مسابقات قهرمانی سال 1395 بدمینتون دختران و پسران کشور هستند و برای هر رده سنی انتخابی برگزار می کنیم تا تمام توان بدمینتون قم به رقابت های کشوری اعزام شود.

وی با اشاره به قطعی شدن میزبانی هیأت بدمینتون قم برای برگزاری رقابت های بدمینتون قهرمانی پسران نوجوان کشور در مرداد ماه سال جاری، ابراز کرد: ما علاوه بر میزبانی مسابقات قهرمانی پسران رده سنی نوجوانان کشور، آمادگی خود را برای قبول میزبانی چند رقابت مهم دیگر نیز اعلام کرده ایم.

پنجه باشی عنوان کرد: ما به غیر از مرداد ماه سال جاری از چهاردهمین روز آن میزبان 300 بدمینتون باز نخبه رده سنی نوجوانان از سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت بدمینتون استان قم خبر داد میزبانی قم از اردوی تیم های ملی بدمینتون

رییس هیأت بدمینتون استان قم خبر داد میزبانی قم از اردوی تیم های ملی بدمینتون