مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 09:512016-05-05اجتماعي

عتبارات ملی و استانی به احداث مدارس در شهرستان سمنان اختصاص یابد


فرماندار سمنان با اشاره به سهم 88 درصدی این شهرستان از میزان افزایش دانش آموزان استان سمنان در سال جاری تحصیلی نسبت به سال پیش از آن گفت: باید اعتبارات ملی و استانی به احداث مدارس در شهرستان سمنان اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید عباس دانایی شب گذشته در نشستی مشترک با حضور استاندار سمنان، مدیرکل و دیگر مدیران آموزش وپرورش استان سمنان در مدرسه 22 بهمن مسکن مهر شهر سمنان اظهار داشت: شهر سمنان به واسطه جمعیت دانش آموزی 34 هزار و 400 نفری خود در سال تحصیلی جاری در کل استان سمنان شرایط ویژه ای دارد.

وی با اشاره به افزایش دو هزار و هفت نفری به جمعیت دانش آموزان استان سمنان در سال تحصیلی 94-95 نسبت به سال تحصیلی پیش از آن افزود: بیش از یک هزار و 760 دانش آموز از این تعداد در شهرستان سمنان به جمعیت دانش آموزی این شهرستان و استان افزوده شده است.

فرماندار سمنان اضافه کرد: این تعداد معادل 88 درصد مجموع افزایش دانش آموزی در کل استان سمنان بوده و همین موضوع ما را موظف می کند تا در شورای آموزش وپرورش شهرستان و استان سمنان به این مهم توجهی ویژه داشته باشیم.

دانایی با اشاره به حمایت های استاندار سمنان از برنامه های آموزش وپرورش این استان در بخش های مختلف آن تصریح کرد: این حمایت ها سبب حل بخش زیادی از مشکلات آموزش وپرورش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عتبارات ملی و استانی به احداث مدارس در شهرستان سمنان اختصاص یابد

عتبارات ملی و استانی به احداث مدارس در شهرستان سمنان اختصاص یابد