مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 09:412016-05-05سياسي

حجت الاسلام والمسلمین رجبی: طالبان حقیقت از پیام های مبعث استقبال می کنند


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز فرهنگ مبعث مانند هر زمانی به درستی شنیده شود با استقبال قشرهای طالب حقیقت رو به رو می شود.

- حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک سالروز مبعث با بیان اینکه رسول خدا(ص) تحولی در جهان بشریت ایجاد کردند، اظهار کرد: خداوند بر اساس حکمت و رحمت واسعه خود نسبت به بندگانش در مقاطع زمانی مختلف پیامبرانی را برای هدایت انسان ها به سعادت اخروی و دنیوی آنها مبعوث کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند این افراد را معرفی کرده تا انسان ها از مسیر اصلی خود منحرف نشوند، پیامبر اسلام(ص) با تعلیماتی که از سوی خداوند آوردند و با رفتار، عمل و اخلاق پسندیده توانستند تحولی معجزه آسا در جامعه آن روز به وجود آورند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه رسول خدا(ص) آموزه هایی به بشر عرضه کردند که با عقل بشری سازگار بود، گفت: این آموزه ها با فطرت، سرشت انسانی، ساختمان وجودی روحی و جسمی انسان سازگار و هماهنگ بود، به همین دلیل انعکاس خوب پیام رسول خدا(ص) بر هر بشری، سبب شد انسان ها بر اساس فطرت خود از آن استقبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: چنان فرهنگ اسلامی را در عمق جان قرار دادند که تا پای جان حاضر شدند، هر گونه فداکاری در راه نشر، فرهنگ سازی و نهادینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام والمسلمین رجبی: طالبان حقیقت از پیام های مبعث استقبال می کنند

حجت الاسلام والمسلمین رجبی: طالبان حقیقت از پیام های مبعث استقبال می کنند