مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 09:312016-05-05ورزشي

در گروه دوم مقدماتی صورت می گیرد رقابت 16 هندبالیست قم در مسابقات قهرمانی کشور


16 هندبالیست قم در ترکیب تیم پاسارگاد به نمایندگی از استان قم در رقابت های هندبال قهرمانی دختران کشور به مصاف حریفان خواهند رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، یکی از باشگاه هایی که در چند سال اخیر در بخش دختران و بانوان حضور فعالی در چرخه پرورش بازیکن و شرکت در مسابقات قهرمانی و لیگ های رده های سنی گوناگون و دسته های مختلف هندبال بانوان ایران را دارد، باشگاه هندبال پاسارگاد قم است.

این باشگاه تا سال 1389 یکی از مربیان با دانش و موفق هندبال قم زنده یاد زهرا هاشمی را در راس کادر فنی و مدیریت خود داشت و هر ساله نماینده قم در مسابقات لیگ های باشگاه های کشور و پیکارهای قهرمانی هندبال دختران ایران در رده های سنی مختلف بود.

اما در دی ماه همان سال، زنده یاد زهرا هاشمی که یکی از مسافرین پرواز تهران ارومیه بود به دلیل سانحه سقوط هواپیما جان به جان آفرین تسلیم کرد و خانواده هندبال قم در سوگ از دست دادن یکی از موثرترین مهره ها و مربیان خود در بخش بانوان نشست.

با این حال باشگاه پاسارگاد فعالیت خود را هرگز متوقف نکرد و همچنان یکی از فعال ترین باشگاه ها در هندبال قم است و در کنار تیم دیگری به نام هدف پویان جوان بار سنگین هندبال بانوان قم در بخش دختران و بانوان رده های سنی گوناگون را به دوش می کشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گروه دوم مقدماتی صورت می گیرد رقابت 16 هندبالیست قم در مسابقات قهرمانی کشور

در گروه دوم مقدماتی صورت می گیرد رقابت 16 هندبالیست قم در مسابقات قهرمانی کشور