مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 08:562016-05-05اجتماعي

هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در درمیان برگزار شد


هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز درمیان با حضور خیران استان تهران، فرماندار و مسئولان شهرستان درمیان در شهر اسدیه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، فرماندار درمیان شامگاه چهارشنبه در این مراسم اظهار داشت: ساخت و تجهیز مدارس در مناطق محروم و مرزی از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش خیرین مدرسه ساز در این مورد کلیدی است.

محمد بشیری زاده در مورد مشارکت هر چه بیشتر خیرین در شهرستان درمیان ابراز امیدواری کرد و افزود: مدرسه خانه دوم دانش آموزان است و آسایش و امنیت آنها باید در این مکان به طور کامل تامین شود و سرمایه گذاری در این عرصه اولویت بالایی دارد و اجر و پاداش اخروی آن بی نظیر است و باقیات و صالحیات پرباری محسوب می شود.

امام جمعه اهل سنت اسدیه نیز اظهار داشت: خیران الگو و نماد سخاوت هستند که از امور روزمره خود می کاهند و در راه خیر قدم می گذارند.

مولوی عبداللهی افزود: خیرین با این عمل خود هم دین و دنیا و هم آخرت خود را حفظ می کنند و از همه مهم تر نام نیک است که از آنها باقی می ماند.

هم زمان با حضور این خیرین نیک اندیش یک دبستان سه کلاسه در روستای مرزی خیرآباد با اعتبار یک میلیارد و 900 میلیون ریال که مبلغ یک میلیارد آن توسط خیران و 900 میلیون آن از سوی اداره کل نوسازی مدارس استان تامین شده بود به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در درمیان برگزار شد

هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در درمیان برگزار شد