مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 02:202016-05-04اقتصادي

اشتغال دوباره مقرری بگیران به کاریابی ها سپرده شد


مهمترین اخبار هفته جاری، به تقدیر رییس جمهور از کارگران نمونه به مناسبت روز کارگر، امضای یادداشت تفاهم همکاری میان وزیران کار و رفاه ایران و کره، - اعلام اسامی کشورهای پذیرنده نیروی کار ایرانی و تامین 40 درصد نیاز دارویی کشور توسط سازمان تامین اجتماعی، اختصاص داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آغاز هفته جاری که با روز جهانی کارگر مصادف شد با بازدید رییس جمهور از شرکت مپنا و تقدیر کارگران و واحدهای نمونه همراه بود.

رییس جمهور در این مراسم، با تاکید بر این که باید به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنیم، متذکر شد: اگر نتوانیم با دنیا رقابت کنیم، نمی توانیم بازار صادرات منطقه و جهان را در اختیار بگیریم در بازار تولید را به لحاظ کمی و کیفی افزایش دهیم.

وی افزود: در حال حاضر به اقتصادی نیاز داریم که توان رقابت با دنیا را داشته باشد تا ثروت کشور و درآمد بنگاهها را افزایش دهد و وضع کارگران را بهبود بخشد.

روحانی با بیان اینکه در طول 40 سال گذشته توان اقتصادی کشور در حد تقاضا برای اشتغال نبوده است، اظهار کرد: تقاضا برای اشتغال در کشور همواره بالا بوده اما توان اقتصادی رای جذب نه تنها کارگر ساده حتی تحصیلکرده، کارآموختگان، صاحبنظران ومتخصصان وجود نداشته و این عدم تقاضا، عدم امنیت را به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال دوباره مقرری بگیران به کاریابی ها سپرده شد

اشتغال دوباره مقرری بگیران به کاریابی ها سپرده شد