مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 ساعت 01:362016-05-04سياسي

بن های مجازی کتاب دردسرساز شد


در حالی که صدور بن کارتهای مجازی کتاب برای دانشجویان به عنوان یکی از مزیت های این دوره نمایشگاه اعلام شده بود، ناآگاهی برخی از ناشران درباره نحوه عملکرد این بن ها در نمایشگاه کتاب دردسرساز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم"، بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی صبح روز گذشته، 15 اردیبهشت، کار خود را آغاز کرد که در همان گام نخست، با مشکلات متعددی همراه بود؛ از اطلاع رسانی ناکافی و گاه نادرست گرفته تا قطعی برق در برخی از سالن ها که در نهایت گرمای برخی از سالن ها موجب نارضایتی حاضران و ناشران را فراهم کرد.

هر چند به نظر می رسد وجود بخشی از این مشکلات طبیعی است و به اصطلاح هر خانه نویی با مشکلات این چنینی همراه است، اما بروز مشکلاتی دیگر در نمایشگاه دردسر تازه ای برای مخاطبان خود ایجاد کرده است.

در حالی که پیش از این بن کارتهای مجازی برای دانشجویان و طلاب مزیتی بر دیگر دوره ها در زمینه تسهیلات رفاهی اعلام شده بود، اما ناآگاهی برخی از ناشران از نحوه استفاده از این بن های جدید کار مخاطبان را با مشکل مواجه کرد.

این موضوع که بیشتر در سالن ناشران دانشگاهی به سبب حضور پررنگ تر دانشجویان، دیده شده است، سبب شد تا تعدادی از دانشجویان از استفاده از این بن کارتها صرف نظر کرده و آنها را به بن کارت الکترون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن های مجازی کتاب دردسرساز شد

بن های مجازی کتاب دردسرساز شد