مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 22:402016-05-04بين الملل

مسئول آمریکایی: تحریمهای آمریکا مانع سرمایه گذاری در ایران نیست


یک مسئول در وزارت امور خارجه آمریکا گفت خطرات زیاد دیگری وجود دارد که سرمایه گذاران احتمالی خارجی را در ایران دلسرد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"؛ خبرگزاری رویترز در گزارشی از زوریخ به قلم جان میلر نوشت یک مسئول در وزارت امور خارجه آمریکا به شرکت ها گفت نباید تحریم های آمریکا را در توقف سرمایه گذاری در ایران مقصر دانست.

وی افزود خطرات زیاد دیگری وجود دارد که سرمایه گذاران احتمالی خارجی را دلسرد می کند.

جارت بلانک معاون هماهنگ کننده ارشد وزارت امور خارجه آمریکا در امور توافق هسته ای که سال گذشته امضا شد گفت شرکت ها باید به شرکای ایرانی خود بگویند آنچه مانع امضای قراردادها می شود تنها این تحریم های باقی مانده نیست.

بلانک در جمع 400 نفر در نشست مجمع طرح های اروپایی با ایران که در زوریخ برگزار شد گفت در صد روز گذشته بارها رخ داده است که دیده ایم برخی شرکت های جهانی به ایرانی ها می گویند تحریم های آمریکا مانع از کار ما می شود اما زمانی که به صورت دقیق نگاه می کنیم و پاسخی به سوالات درباره نگرانی هایی که شما دارید پیدا کنیم مشخص می شود تصمیمات سرمایه گذاری شما نگرانی هایی بسیار فراتر از این تحریم ها را درنظر می گیرد که این جای تعجب ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول آمریکایی: تحریمهای آمریکا مانع سرمایه گذاری در ایران نیست

مسئول آمریکایی: تحریمهای آمریکا مانع سرمایه گذاری در ایران نیست