مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 21:362016-05-04اجتماعي

فرماندار شهرستان ابهر: معلمان نباید دغدغه ای به غیر از تربیت دانش آموزان داشته باشند


فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به اهمیت تربیت دانش آموزان گفت: معلمان نباید دغدغه ای به غیر از تربیت دانش آموزان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، ولی الله ایمانی امشب در مراسم گرامیداشت هفته معلم ضمن تبریک هفته معلم با اشاره به اینکه سیاست گذاری در حوزه آموزش و پرورش کلان و کلی است، اظهار کرد: همه کشورها به آموزش و پرورش و آموزش عالی توجه ویژه ای دارد چرا که توسعه بنیان های جامعه مدنی در دستان معلمان و استادان در بستر مدارس و دانشگاه ها جامه عمل می پوشد.

وی تربیت انسان های مسئولیت پذیر و توانمند را از مهم ترین وظایف معلمان دانست و با اشاره به ناهماهنگی در پرداخت ها اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید سعی شده قسمتی از نابرابری ها جبران شود و این روند باید تداوم یابد.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به نقش ویژه معلمان در تربیت انسان های موفق افزود: معلمان باید قدر جایگاه خود را بدانند و این اعتماد عمومی را قدر بشناسند.

ایمانی با بیان اینکه رشد و توسعه کشور با میزان ارزش و احترام جامعه به معلمان در ارتباط است، عنوان کرد: شغل معلمی قابل مقایسه با سایر شغل ها نیست چرا که معلمان با ذهن، فکر و روح انسان ها سر و کار دارد.

وی نگرش جامعه نسبت به ارزش و جایگاه معلمان را منوط به حرکتی عمومی در راستای شناساندن این جایگاه با روش های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان ابهر: معلمان نباید دغدغه ای به غیر از تربیت دانش آموزان داشته باشند

فرماندار شهرستان ابهر: معلمان نباید دغدغه ای به غیر از تربیت دانش آموزان داشته باشند