مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 21:312016-05-04اقتصادي

سازمان انتقال خون: موضوع فروش خون صحت ندارد


 سخنگوی سازمان انتقال خون، سازمان متبوع خود را امانتدار خون های اهدای معرفی کرد و گفت: موضوع فروش خون به هیچ عنوان صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تعدادی از رسانه ها طی روزهای اخیر، اخباری درمورد فروش خون در برخی بیمارستان های تهران مطرح و تصریح کردند، که در این بیمارستان ها برای تزریق هر کیسه خون به نوزادان یک میلیون ریال و به بزرگسالان بین شش تا هفت میلیون ریال پول دریافت می کنند، اما اگر خون بیمار جزء چند گروه خون نادر و نایاب در کشور باشد، هزینه خرید این خون برای هر کیسه به 50 میلیون ریال هم می رسد.

بشیر حاجی بیگی افزود: فروش خون به هیچ عنوان صحت ندارد و تکذیب می شود و باید گفت این موضوع برداشت نادرست یک خبرنگار و تلقی وی است.

وی خاطر نشان کرد: انتشار فروش هر کیسه خون نادر به قیمت 50 میلیون ریال در رسانه ها، تشویش افکار عمومی و حرکتی نادرست است.

حاجی بیگی ادامه داد: درست است که هزینه تهیه، آماده سازی، نگهداری و ذخیره سازی و حمل ونقل یک کیسه خون نادر تا 50 میلیون ریال بر دوش دولت و سازمان انتقال خون است، اما این خون تهیه شده بصورت کاملا رایگان در اختیار بیماران نیازمند قرار می گیرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان انتقال خون گفت: حتی در صورت ارسال خون نادر به بسیاری از مراکز درمانی و پزشکی در نقاط مختلف کشور بص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان انتقال خون: موضوع فروش خون صحت ندارد

سازمان انتقال خون: موضوع فروش خون صحت ندارد