مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 21:252016-05-04سياسي

سیاست ایران در قبال حجاب گردشگران خارجی


سیاست ایران در برقراری حجاب گردشگران خارجی در مراکز بین المللی این کشور چیست؟ آیا افزایش شمار گردشگران در ایران اوضاع امن این کشور را در شرایطی که همه کشورها رو به نا امنی پیش می روند، تغییر نمی دهد؟ تفاوت ایران برای گردشگران چیست؟این ها بخشی از پرسش های خبرنگاران آلمانی است که در سفری به ایران، قصد دارند واقعیت های موجود را به تصویر بکشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود سلطانی فر، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مصاحبه ای که با جمعی از خبرنگاران رسانه های آلمانی داشت به این ابهامات در کنار پرسش هایی مربوط به برنامه های ایران برای گسترش زیر ساخت های گردشگری، ویزا و تدابیر و تسهیلاتی که در دوران پساتحریم برای گردشگران پیش بینی شده است، پاسخ داد.

خبرنگار روزنامه آلمانی "فرانکفورتر سایتونگ": نظر جنابعالی در مورد بهبود کیفیت زیر ساخت ها چیست، این زیر ساخت ها در چه زمینه هایی هستند، در زمینه هتل رستوران یا سایر زمینه ها به چه صورت است و به چه نحو قرار است بهبود پیدا کند؟ نظرتان و رویکردتان در مورد سرمایه گذاری به چه صورت است و از سرمایه گذار خارجی چه می خواهید؟ چه نیازها و انتظاراتی دارید و اینکه شرایط شما برای سرمایه گذاری چیست؟ واقعیت این است که گردشگری در ایران به دلیل سیاست ها و رویکرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست ایران در قبال حجاب گردشگران خارجی

سیاست ایران در قبال حجاب گردشگران خارجی