مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 20:262016-05-04ورزشي

کارآفرینی روشندل سیرجانی برای 43 نفر


روشندل سیرجانی با ایجاد شغل برای 43 نفر، سه روشندل را هم مشغول به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از سیرجان، رضا غیاثی روشندل سیرجانی که از تیر ماه سال گذشته موفق به راه اندازی تاکسی بی سیم شده است، توانسته برای سه روشندل و 40 نفر راننده خودرو اشتغال ایجاد کند.

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: زمینه کار برایم مهیا نبود تا اینکه با استفاده از توانایی خود برای تاسیس تاکسی بی سیم اقدام کردم و امروز هم از کار خود راضی هستم.

رضا غیاثی عنوان کرد: علاوه بر اشتغال مناسب برای خودم، سه نفر از کسانی را هم که معلول و روشندل بودند به همراه 40 نفر از جوانان بیکار مشغول به کار کردم.

این روشندل گفت: طی 10 ماه گذشته حتی یک بار مسئولان بهزیستی به بنده سر نزدند و حالا هم مشکل زمین برای ادامه کار تاکسی تلفنی دارم و هم خطوط مخابرات برایم بعضی وقت ها اختلال ایجاد می کند.

در ادامه گزارش با برخی رانندگان تاکسی و یا معلولانی که مشغول به کار شدند گفت وگویی داشتیم که آنان نیز با ابراز رضایت این روشندل کارآفرین گفتند با وجود اینکه این فرد معلول است، اما کارآمد بوده و ماهم هیچ مشکلی در کار خود نداریم.

این افراد نیز گلایه از قرار گرفتن تاکسی تلفنی در حاشیه شهر داشتند و اعلام کردند اگر این مرکز بی سیم در مرکز یا نزدیک به مرکز شهر بود بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی روشندل سیرجانی برای 43 نفر

کارآفرینی روشندل سیرجانی برای 43 نفر